Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Jehra
Officer

Send private message
Reply with quote

re: APPROVED - Drútten - Rogue m.m

0

Tjo,

Vi passade på att prata om din apply idag efter raiden och vi ser inga problem med att ta in dig.

Så jag sätter en approved på den här och så är det bara att du pratar med någon i raidteamet för en invite och promote upp till Trial.

Jag antar att det är som rogue du helst kör vilket också passar oss bra då vi precis tappade våran enda rogue för någon dag sedan.

//Jehra

Drats94

Send private message
Reply with quote

re: APPROVED - Drútten - Rogue m.m

0

Nick:
Drútten

Klass: 
Rogue

Level: 
110

Spec: 
Subtlety

Armory länk: 
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/drútten

Ansöker som Social eller Raidare:
Raidare

---Endast för raidaransökningar--- 

Om det behövs för guildens bästa, är du villig att byta spec?:
Självklart, har som vana att byta specc till det som behövs. Undviker gärna dock att tanka, då det sällan vart min starka sida och även något jag inte gjort mycket av i raids.

Hur länge har du spelat WoW?:
Jag har spelat WoW sedan i slutet av Vanilla.

/played på denna karaktär:
58 Dagar ~

Total time played:
445 dagar över alla karaktärer på denna server.

Har du tidigare raiding erfarenhet?
Jag har raidat sedan TBC, på flera olika nivåer. Vissa expansioner har jag vart mer seriös och puschat content men nu de senare expansionerna har jag gått tillbaka och raidat mer casual.
Så när detta var current så vart det; 7/7 EN HC 1/7M, 3/3 ToV HC, 10/10 NH HC, 8/9 ToS N

Vilka dagar och tider kan du medverka i raids?
Jag har inga problem att raida alla dagar och alla tider.

Har du tillgång till TS och mikrofon?
Ja.

---------------------------------------------- 

Känner du någon i guilden sedan tidigare som kan rekommendera dig? 
Jodå, jag spelar med ett gäng i mythic+, Puremeat, Carleine och Wbl. Jag, Carl och Wbl har spelat tillsammans ett bra tag denna expansion.

Obs! Är du under 18 år krävs det att en tidigare medlem rekommenderar dig. 

Tidigare guilds och varför du lämnade dem: 
Jag startade denna expansion i en guild som en polare drog igång. Sedan mitt under NH progression så orkade inte officeers-teamet längre så guilden lades ner. Sedan joinade jag The Rejects med några kompisar. The Rejects var inte riktigt en guild för mig Så jag bestämde mig för att lämna.

Vad kan du tillföra till guilden? 
Jag är en aktiv spelare med lite för mycket tid på händerna för tillfället. Jag är social och villig att hjälpa till.

Jag har även alla klasser på 110 med 5 karaktärer över 900 ilvl. Så skulle det behövas kan jag spela på en annan karaktär.

-----------------------------------------------

RL info 

Namn: 
Charles

Ålder: 

23

Berätta gärna lite mer om dig själv: 

Jag är en tävlingsinriktad person, jag ska helst vara uppe att slåss om första platsen på dpsen, då är det som roligast. Även om dpsen är viktig så förstår jag att taktikerna kommer före dpsen och fokuserar först och främst på det.

Något annat du vill tillägga? Jag går att få tag på i spelat och i discord, om inte annat är det bara sparka på Wbl så fixar han kontakt med mig.

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum