Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Thorthat

Send private message
Reply with quote

re: App - Gharz (Warrior)

0

Nick: Ghárz

Klass: Warrior

Level: 110

Spec: Arms

Armory länk: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/gh%C3%A1rz

Ansöker som Social eller Raidare: Raidare

---Endast för raidaransökningar--- 

Om det behövs för guildens bästa, är du villig att byta spec?: Absolut men inte (Tank)

Hur länge har du spelat WoW?: Vanilla

/played på denna karaktär: Total time played: 146 days, 20 hours

Har du tidigare raiding erfarenhet? Jag började i Vanilla, sedan har jag fortsattit under alla raids sedan dess, just nu vill jag påbörja min progress i Tomb of Sargeras

Vilka dagar och tider kan du medverka i raids? Alla dagar.

Har du tillgång till TS och mikrofon? Ja. 

---------------------------------------------- 

Känner du någon i guilden sedan tidigare som kan rekommendera dig? Inte som raidar.

Obs! Är du under 18 år krävs det att en tidigare medlem rekommenderar dig: Jag är 25 år gammal. 

Tidigare guilds och varför du lämnade dem:  Jag var på Argent Dawn, Guilderna gick oftast under p.g.a för få Horde spelare på Servern, och de som existerar är (Hardcore) 

Vad kan du tillföra till guilden? Social, och vara aktiv om dagarna 

Jag kan min sak inom raiding och hjälper gärna andra med diverse saker, som mythic keystones eller weekly quests/dungeon quests.

Bidrar med allt jag kan känn

RL info 

Namn: Cristian 

Ålder: 25

Berätta gärna lite mer om dig själv: Jag bor I Rumänien, är ifrån Rumänien (Ej Vampyr), Jag håller de svenska tidzonerna när jag lirar. Annars så har jag ett jobb. 

Något annat du vill tillägga? Kontakta mig gärna ingame om det skulle vara så att ni har några frågor angående mig eller min ansökan.

Amakoi
Guild Master

Send private message
Reply with quote

re: App - Gharz (Warrior)

0

Hej! Vi har väldigt många i samma tier grupp som warriors. Har du någon alt som du skulle kunna tänka dig spela som inte är i den tier gruppen?

Med vänlig hälsning
Ama

Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum