Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Carleine

Send private message
Reply with quote

re: APPROVED - App: Carleine

0

Nick: Carleine

Klass: Demon hunter

Level: 110

Spec: Havoc

Armory länk: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/carleine

Ansöker som Social eller Raidare: Raidare

---Endast för raidaransökningar--- 

Om det behövs för guildens bästa, är du villig att byta spec?: Inte spec men om så skulle behövas så har jag för närvarande 1 alt på 110 (Balance druid, 908ilvl) och 10 till på 90 som kan läggas tid på om så krävs.

Hur länge har du spelat WoW?: Vanilla

/played på denna karaktär: Total time played: 36 dagar, 0 timmar och 42 minuter.

Har du tidigare raiding erfarenhet? Började raida i TBC och raidat ända sedan dess, Jag var som mest aktiv inom raid under MoP då jag med min dåvarande guild pushade world rankings.

Vilka dagar och tider kan du medverka i raids? I detta tillfälle och så långt som det går att planera så kommer jag kunna medverka på alla raid dagar som jag är medvetna att ni har. 

Har du tillgång till TS och mikrofon? Ja. 

---------------------------------------------- 

Känner du någon i guilden sedan tidigare som kan rekommendera dig? Ja, Anders (Puremeat) kan rekommendera mig då jag kör mythic+ med honom samt raidat med i legion.

Obs! Är du under 18 år krävs det att en tidigare medlem rekommenderar dig. 

Tidigare guilds och varför du lämnade dem: Jag har varit med i en guild vid namn The rejects här på draenor som jag lämnade bara häromdagen. Anledningen till att jag lämnade var för att jag hade personliga problem med en del officerare samt en reserv raid-leader som spelar i den guilden. Om så önskas så kan mer information framföras om detta ärende.

Vad kan du tillföra till guilden? Jag kan tillföra till att guilden får en social omgivning med mycket aktivitet.

Jag kan min sak inom raiding och hjälper gärna andra med diverse saker, som mythic keystones eller weekly quests/dungeon quests.

Bidrar med allt jag kan känn

RL info 

Namn: Daniel

Ålder: 25

Berätta gärna lite mer om dig själv: Jag är som sagt 25 år, bor i puottaure i Lappland och har under de senaste åren jobbat för LKAB i kiruna. Jag har dessutom fru och två barn. Förutom fjället och familjen så spenderas resten utav tiden vid datorn oftast inne på wow.

Något annat du vill tillägga? Kontakta mig gärna ingame om det skulle vara så att ni har några frågor angående mig eller min ansökan.

Jehra
Officer

Send private message
Reply with quote

0

Ser bra ut från min sida. Här, ta ett OK vettja =)

//Jehra

Amakoi
Guild Master

Send private message
Reply with quote

0

Helt ok från mig! Och vi har ingen DH i raidgruppen sen innan så det känns bra också.

Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum