Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Légor
Officer

Send private message
Reply with quote

re: APPROVED - Karkillian

0

OK från mig med, skulle va det där med LoL dock .. Jehra har ju dispens haha .. näe självklart bara kul ;)

Send private message
Reply with quote

0

Är ledig 4 av 6 onsdagar och måndagar så för mig är det inte något problem.

Amakoi
Guild Master

Send private message
Reply with quote

0

Ok från mig men det som kan nämnas är att vi inte raidar på helger. Våra raiddagar är ons, sön och mån. Funkar det för dig ändå?

Jehra
Officer

Send private message
Reply with quote

0

Tjo, yes vi har ju redan hunnit prata en del så OK från mig.

Bobby Bolivia
Raidare

Send private message
Reply with quote

re: Kuroi

0

jo en sak, är vän IRL med Kuroi som med sökt. 

Bobby Bolivia
Raidare

Send private message
Reply with quote

0

Nick: Karkillian
Klass: Warrior
Level: 110 
Spec: Fury (lvlar alla specs)
Armory länk: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/defias-brotherhood/karkillian
Ansöker som Social eller Raidare: Raider

---Endast för raidaransökningar--- 

Om det behövs för guildens bästa, är du villig att byta spec?: Ja 
Hur länge har du spelat WoW?: Pre - WotLK 
/played på denna karaktär: Total time played: 54 dyas, 21 hours, 11 minutes, 53 seconds

Har du tidigare raiding erfarenhet? WotLK & Legion (wotlk så raidade jag som DK och Karkillian va min alt)
Vilka dagar och tider kan du medverka i raids? Jag jobbar på ett 6 veckors schema så kan lira varannan helg minst men ibland mer, även veckodagar.
Har du tillgång till TS och mikrofon? Ja. 

---------------------------------------------- 

Känner du någon i guilden sedan tidigare som kan rekommendera dig? Ja, Jehra (Fegge)
Obs! Är du under 18 år krävs det att en tidigare medlem rekommenderar dig. 

Tidigare guilds och varför du lämnade dem: Havoc, en enkel guild (eng) som jag körde med hela WotLK, bytter server för att spela med IRL-vänner. Warrior Of Asgaard på servern jag är på nu, Defias Brotherhood, gillet dog ut efter jul så är med mest ifall vi kör nån dungeon men den är inte mer aktiv än så.

Vad kan du tillföra till guilden? En fokuserad spelare som brinner för sin warrior och gärna hakar på det mesta gillet har att erbjuda, dungeons, weekly events, pvp och så klart Raiding. Jag saknar raidande för det är det jag tycker är roligast, lagandan och att man får glädjas tillsammans när nån fet boss stupat i backen pga gg wp av alla :D

RL info 
Namn: Markus 
Ålder: 35 
Berätta gärna lite mer om dig själv: Jobbar inom Råd & Stöd i min kommun, lirat en del LoL med Jehra via gemesamma vänner. Streamat en del på twtich och är fd Kampsportare där jag tävlade i Shootfighting och Submisionwrestling. Slappnar av från jobbet genom att brottas och boxas eller fika/käka middag och se på film irl, eller slåss i the world of warcraft. Har ingen familj men väl en 8 åring hund som tror han är valp fortfarande.

Något annat du vill tillägga? Är ju Ally nu på en pvprp-server men byter om jag blir antagen.

Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum