Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Amakoi
Guild Master

Send private message
Reply with quote

re: APPROVED - App: Badeden - by Amakoi

0

Hej igen!

Vi officerare planerar att diskutetera din apply i samband med raiden på onsdag. Återkommer med slutigltigt svar då.

Mvh
Ama

Badeden
Trial

Send private message
Reply with quote

0

Tjaa:) Nej tyvärr har jag bara satsat på en Char denna expansion men om det är looten ni är oroliga för så är det lugnt för mig. Jag har inte brått med gearen. Tar det som blir över eller när andra har fått sitt. Ingen stress här inte :)

Amakoi
Guild Master

Send private message
Reply with quote

0

Hej! Har du nån annan char än denna som du skulle kunna tänka dig köra? Vi har nämligen 3 shamaner redan samt att nästan halva raidgruppen är i samma tier-grupp.

Mvh
Ama

Jehra
Officer

Send private message
Reply with quote

0

Ser bra ut. Du har ett OK från mig.

//Jehra

Badeden
Trial

Send private message
Reply with quote

re: App: Badeden

0
Nick: Badeden

Klass: Shaman

Level: 110

Spec: Enhancement

Armory länk: http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/badeden/simple

Ansöker som Social eller Raidare: Gick med som social member igår men tänkte iaf nämna att jag finns tillgänglig om det skulle fattas DPS till nån raid. Tror jag är gearad för att kunna vara med om det behövs :)och det skulle vara roligt att raida utan pugs och allt vad det nu medför...

---Endast för raidaransökningar---

Om det behövs för guildens bästa, är du villig att byta spec?: naturligtvis är jag det men det är inte att rekommendera ;) hehe

Hur länge har du spelat WoW?: Sen TBC

/played på denna karaktär: ca285 dagar +30 dagar på lvl 110

Har du tidigare raiding erfarenhet, Pre-BC, BC, WotLK, Cata, MoP, WoD? Raidade mest under WotLK/cata. Sen dess har det varit lite fram och tillbaka med raidandet. Började spela igen i slutet på WoD och kört på sen dess.

Vilka dagar och tider kan du medverka i raids? Alla dagar dom flesta tider fram tills 24:00 med undantag för dom vanliga IRL sakerna som jobb, bortrest etc.

Har du tillgång till TS och mikrofon? Yes!

----------------------------------------------

Känner du någon i guilden sedan tidigare som kan rekommendera dig? Känner Blodbad IRL

Obs! Är du under 18 år krävs det att en tidigare medlem rekommenderar dig.

Tidigare guilds och varför du lämnade dem: Sen jag började spela i WoD igen har jag hängt med några IRL kompisar i guildet Northern Light men nu när dom jag spelade med inte längre är så aktiva tänkte jag att söka mig vidare mot nya äventyr ;)
Vad kan du tillföra till guilden?

RL info
Namn: Henrik
Ålder: 40
Berätta gärna lite mer om dig själv: Svårt att beskriva sig själv utan att få det att låta som en kontaktannons ;)

Något annat du vill tillägga? Ha en bra dag ;)
Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum