Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Jehra
Officer

Send private message
Reply with quote

re: CLOSED - App: Scadush Paladin - by Jehra

0

Jag har inte hört så mycket mer från dig så jag stänger den här applyen. Du är fortfarande välkommen som Social om du vill, det är bara att prata med någon raidare för en invite.

Är du fortfarande intresserad av en raidplats så säg till så får vi se hur det ser ut. Ingen plats garanterad.

//Jehra

Scadush Paladin

Send private message
Reply with quote

0

Tjena grappar.

Ja men absolut det skulle jag kunna göra. Har en Druid på lvl 100 som jag skulle kunna föra över till er server och lvla upp som en healer. 

Jag hojtar till under veckan när det är klart! 

MvH Scadush

Amakoi
Guild Master

Send private message
Reply with quote

0

Hej och tack för din apply!

Håller med ovanstående. Raidgruppen är för tillfället full när det gäller tanks, men det kan öppna sig en plats som healer eller dps längre fram.

Du är dock varmt välkommen att joina som social tillsvidare.

Mvh
Amakoi

Jehra
Officer

Send private message
Reply with quote

0

Hej,

Ledsen för att svar har dröjt så länge.

Som det ser ut just nu så skulle jag säga att vi inte har någon spot öppen för tank/dps. Jag kan tänka mig att en healer till skulle kunna funka om du är intresserad av att dra upp en sådan men får avvakta och se vad de andra två officerarna säger i så fall, jag kan ha missat något där.

Vill du joina som Social så är du absolut välkommen men det är svårt att säga när en raidplats skulle öppnas upp.

//Jehra

Scadush Paladin

Send private message
Reply with quote

re: App: Scadush Paladin

0
Nick: Slaggprodukt
Klass: Demon Hunter
Level: 110
Spec: Vengeance
Armory länk: http://eu.battle.net/wow/en/character/emeriss/Slaggprodukt/advanced
Ansöker som Social eller Raidare: Helst Raidare men finns det ingen plats, men det kan öppnas upp för möjlighet till att börja raida, Social.

---Endast för raidaransökningar---

Om det behövs för guildens bästa, är du villig att byta spec?: Ja
Hur länge har du spelat WoW?: Nästan sedan Vanilla
/played på denna karaktär: Total time played: 3days, 11 hours, 38 minutes, 36 seconds.

Har du tidigare raiding erfarenhet, Pre-BC, BC, Wotlk, Cata, MoP? Ytterst lite. Har alltid spelat PvP och World PvP men har fastnat för raiding i Legion.
Vilka dagar och tider kan du medverka i raids? Just nu arbetslös så det är inga specifika dagar jag inte kan.
Har du tillgång till TS och mikrofon? Ja.

----------------------------------------------

Känner du någon i guilden sedan tidigare som kan rekommendera dig? Nej
Obs! Är du under 18 år krävs det att en tidigare medlem rekommenderar dig.
Tidigare guilds och varför du lämnade dem: Inte varit med i någon guild på denna karaktär. Råkat joina någon bara för att det ploppat upp på skärmen men inga jag vill lira med då jag helst vill spela med folk som kan prata svenska.
Vad kan du tillföra till guilden? Trevligt bemötande, extra tank / Melee DPS, Tar kritik bra. Är väldigt aktiv och kan vara med på allt. Spelar ingen roll för mig om man tar ner encountern på första försöket eller om det tar 400 försök, så länge man har kvar målet att ta ner encountern så är jag nöjd.

RL info
Namn: Eje Uhlén
Ålder: 27
Berätta gärna lite mer om dig själv: Glad, social, trevlig bland många saker.
Något annat du vill tillägga? Inte direkt faktiskt. Skulle det vara någonting som ni skulle undra över eller om det är att ni måste ha, någon annan typ av char upp till 110 för att passa in på ett raiding schema, så kan jag lvla upp en i så fall alternativt så är det bara att fråga.

Finns just nu på en server som heter Emeriss.

Guest Post Rules are In Effect for this Post
Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Made In Sweden Forum Index -> Rekrytering All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum